Παρασκευή 25 Αυγούστου 2023


Ανθούλα Π. Βεζύρη

Αναζητώντας … WiFi

Κάθε καλοκαίρι, τα τελευταία χρόνια, αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα: δεν έχω WiFi για το laptop μου. Αυτό σημαίνει ότι κάτι πρέπει να σκεφτώ και να κάνω, για να βρω τη λύση. Το σκέφτηκα λοιπόν και τη βρήκα !

Πηγαίνω παρέα με το laptop μου σε καφετέριες, παραλιακά μπαράκια, ταβέρνες και εκεί αφού παραγγείλω, έχω δωρεάν WiFi. Στην αρχή οι θαμώνες με κοιτάνε με περιέργεια, αλλά μετά από λίγο το συνηθίζουν. Από εκεί, μπαίνω στο Facebook, βλέπω τα email μου, αλλά κάνω και διάφορες εργασίες που μπορεί να περιλαμβάνουν για παράδειγμα, κάποια τεστ σε σεμινάρια τα οποία παρακολουθώ.

Θυμάμαι μια φορά που ήμουνα με την κόρη μου στην καφετέρια ενός καλοκαιρινού θέρετρου. Η κόρη μου είχε εκνευριστεί που δεν της έδινα σημασία και μου είπε:
«Αμάν ρε μαμά, παράτα αυτόν τον υπολογιστή, να μιλήσουμε λίγο!»
«Σταμάτα παιδί μου, της είπα μετά εγώ, τώρα κάνω τεστ, μη μου μιλάς!»

Μια άλλη φορά στην ταβέρνα ενός χωριού, αφού καθίσαμε και παραγγείλαμε, πήρα και το πολυπόθητο WiFi. Έβγαλα το laptop μου, το άνοιξα και συνδέθηκα. Σε λίγο, ανάμεσα στη σαλάτα, το κρέας, την μπίρα και τις πατάτες, ήταν και το laptop μου και εγώ δούλευα κανονικά. Οι άλλοι με κοίταγαν με απορία, δεν ξέρω τι ακριβώς έλεγαν και δεν με ενδιέφερε. Εγώ έκανα τη δική μου δουλειά!

Τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα, η αναζήτηση του WiFi στις διακοπές μου έχει και ένα καλό: βγαίνω έξω από το σπίτι, βλέπω καινούρια μέρη και συναντώ άλλους ανθρώπους. Ποιος είπε ότι η τεχνολογία μάς απομονώνει και μας απομακρύνει από τους άλλους;

Μου έχει συμβεί μερικές φορές να μου μοιράζουν τα δεδομένα του internet για το κινητό μου,  κάποιοι γνωστοί και φίλοι. Την τελευταία φορά μάλιστα ήταν σε ένα πανηγύρι. Γελάσαμε πολύ και περάσαμε τέλεια!

Η αναζήτηση WiFi στις διακοπές μου έχει μεγάλο ενδιαφέρον και μου προσφέρει ευχάριστες στιγμές, αφού συνδυάζεται με καινούριες και αξέχαστες εμπειρίες!

Ανθούλα Π. Βεζύρη




Ανθούλα Π. Βεζύρη


Ανθούλα Π. Βεζύρη







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Τάκης Τλούπας (1920 - 2003) 👉  Τάκης Τλούπας - Βιογραφικό Ο Τάκης Τλούπας γεννήθηκε στη Λάρισα.  Γιος ξυλογλύπτη, μαθαίνει την τέχνη κοντά ...