Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024



Ηλίας Κωστής & Κατερίνα - Ελένη Κωστή

Το δώρο του Αϊ-Βασίλη

Τα περισσότερα παιδιά περιμένουν κάθε χρόνο την Πρωτοχρονιά, το δώρο που θα τους φέρει ο Αϊ-Βασίλης. Πολλά γράφουν γράμματα, στα οποία αναφέρουν με λεπτομέρειες το δώρο ή τα δώρα που θέλουν να τους φέρει. Κάποια αναρωτιούνται πώς προλαβαίνει ο Αϊ-Βασίλης και δίνει τα δώρα σε όλα τα παιδιά του κόσμου μέσα σε μία νύχτα. Είναι και μερικά παιδιά που δεν πιστεύουν ότι υπάρχει ο Άγιος Βασίλης γιατί απλά ξέρουν ότι τα δώρα τα φέρνουν οι γονείς τους.

Κάθε χρόνο στην τάξη μου γίνεται η ίδια συζήτηση.

-      Κυρία, υπάρχει ο Αϊ-Βασίλης;

-       Και βέβαια υπάρχει!

-       Νάτο, το λέει και η κυρία!

-      Τι λες, δεν υπάρχει! Οι γονείς φέρνουν τα δώρα!

-     Κυρία, τελικά υπάρχει ή δεν υπάρχει ο
   Αϊ- Βασίλης;

-  Ο Αϊ-Βασίλης δεν ζει τώρα, αλλά υπάρχει το πνεύμα του. Όταν ζούσε μοίρασε όλη την περιουσία του στους φτωχούς, έτσι και εμείς σήμερα ανταλλάσσουμε δώρα στη μνήμη του. Είναι σαν να τα μοιράζει ο Αϊ-Βασίλης.

-      Νάτο! Υπάρχει ο Αϊ-Βασίλης!

-       Δεν υπάρχει, είναι ψέματα!

-       Κυρία, εσείς πιστεύετε στον Άγιο Βασίλη;

-       Φυσικά και πιστεύω και του έχω ζητήσει το δώρο μου και αλίμονό του αν δεν μου το φέρει!

-      Τι δώρο του ζητήσατε, κυρία;

-  Α, δεν μπορώ να σας πω! Εσείς ήσαστε καλά παιδιά όλο τον χρόνο;

-      Ναι, ήμαστε.

- Γιατί αν δεν ήσαστε, ξέρετε τι  δώρο θα σας φέρει ο Αϊ-Βασίλης!

-      Τι κυρία;

-      Ένα τσουβάλι κάρβουνα!

-      Όχι, όχι!

Και εδώ πάντα όλα τα παιδιά και εγώ γελάμε μαζί.

Ας ευχηθούμε ο Άγιος Βασίλης να φέρει στον καθένα χωριστά και σε όλους μας, τα δώρα που περιμένουμε!

Καλή χρονιά σε όλους!

Ανθούλα Π. Βεζύρη



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Έκθεση Ζωγραφικής: «Αύρα καλοκαιρινή»   Ανθούλα Π. Βεζύρη   Πρόσκληση Σας προσκαλώ στην έκθεσή μου που θα  πραγματοποιηθεί στην ...